Sabtu, 02 April 2016

Promo Tiket Kereta Api April 2016

Promo Tiket Kereta Api April 2016 - demam Pelancongan melanda mana-mana. Sedikit bercuti, orang teruja, "Di manakah engkau?" Ini menunjukkan bahawa bercuti atau perjalanan telah berpindah dari tinggi menjadi keperluan secunder, dan beberapa telah memasuki ruji pintu.

Kawasan PT Kereta Api Indonesia Operasi 3 Cirebon, Jawa Barat cukup bijak untuk menggunakan peluang. SOE menyediakan tambang Promo Tiket Kereta Api April 2016 "April Holiday" memetik harga pada pengguna perkhidmatan Keretapi Argo Jati, Cirebon Express, Express dan Tegal Ciremai Bahari.

"Kami mempunyai Promo Tiket Kereta Api April 2016, terdapat beberapa tiket diskaun untuk tujuan Cirebon - Jakarta dan Cirebon - Bandung," kata Pengurus Operasi KAI Daop 3 Cirebon, Eduardo Rudolf, Rabu (30/3). Dia kelihatan agak berhati-hati pada fenomena memburukkan nama pada setiap hujung minggu. Terutamanya apabila week end panjang, Jumaat-Sabtu-Ahad percutian. Ia yang pasti dalam twitter, facebook dan media sosial yang lain diedarkan alias pepejal istilah "susu bilik pameran" menjalar, diikuti satu demi satu.

Promo selengkapnya : http://www.promojsm.com/2016/04/promo-tiket-kereta-api.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar